“StartUp School”un finalçısı “TEKNOFEST - Girişim Yarışması”nın finalında çıxış edir
İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzinin (İİTKM) “Enterprise Azerbaijan” portalı ilə ABŞ-ın Nevada Universitetinin Özmən Sahibkarlıq Mərkəzinin birgə təsis etdiyi “Startup School” layihəsinin “Ən yaxşı marketinq” kateqoriyasının qalibi olan “UniClubs” startapı Türkiyənin paytaxtı Ankara şəhərində keçirilən “TEKNOFEST - Girişim Yarışması”nın finalında iştirak edir.
Qeyd edək ki, təhsil kateqoriyasına aid olan “UniClubs” bütün universitetlərin öz klublarını idarə etmək üçün istifadə edə biləcəyi veb saytdır. Həmçinin tələbələr, klub rəhbərləri daxil olduqları universitet daxilindəki klublarla və digər universitetlərlə əməkdaşlıq edə bilərlər. Bu layihələr tələbələri əməkdaşlığa, klubları daha aktiv etmək üçün motivasiyaya və universitet işçiləri üçün klub proseslərinin asan idarə olunmasına kömək edir.
“UniClubs” startapı 200-dən artıq layihənin müraciət etdiyi, 33 layihənin yarışdığı “StartUp School” layihəsində 10 ən yaxşı layihə və “Ən yaxşı marketinq” kateqoriyasının qalibi olub.
Ekspert yazıları
Günay Quliyeva
İİTKM-in şöbə müdiri
“Fitch Ratings” Azərbaycanın kredit reytinqini artırmaqla əlverişli investisiya mühitini vurğulayır
Aqil Əsədov
Strateji planlaşdırma şöbəsinin müdiri
“Moody’s” beynəlxalq reytinq agentliyi: Orta Dəhlizin artan nüfuzu iqtisadi perspektivlərə təkan verir
Aqil Əsədov
Strateji planlaşdırma şöbəsinin müdiri
“Moody’s” beynəlxalq reytinq agentliyi: Orta Dəhlizin artan nüfuzu iqtisadi perspektivlərə təkan verir
Vüsalə Cəfərova
Türk Dünyası Araşdırmalar Mərkəzinin rəhbəri
Qarabağ Bəyannaməsi və Türk dünyası iqtisadi əməkdaşlığının gələcəyi
Vüsalə Cəfərova
Türk Dünyası Araşdırmalar Mərkəzinin rəhbəri
“ŞƏT plyus” toplantısı türk dövlətləri arasında iqtisadi əməkdaşlığı artıracaq
Ayaz Museyibov
İİTKM-in icraçı direktorunun müavini
Azerbaijan and Türkiye: Leading through unity in global crises
Vüsalə Cəfərova
Türk Dünyası Araşdırmalar Mərkəzinin rəhbəri
Azərbaycan və Tacikistan arasında iqtisadi-ticarət əlaqələrinin perspektivləri